head_banner

News

Guangxi Ruiqifeng New Material Co., Ltd hè unu di i più grandi fornitori di profili d'aluminiu in Cina, chì anu un grande custituitu per pruduce profili d'aluminiu di qualità per diverse applicazioni cumpresi profili d'aluminiu di finestra è porta, profili d'aluminiu industriali è profili d'aluminiu d'architettura è calore d'aluminiu. lavandini.Ùn hè micca un sicretu chì i profili d'aluminiu è i dissipatori di calore sò usati in quasi ogni industria.
Quì, avemu da circà à i prudutti principali chì a cumpagnia faci.

1, Profili d'aluminiu per Windows è Porte
A cumpagnia offre un disignu ecunomicu persunalizatu per l'esterno è l'internu di finestre è porte d'aluminiu, chì anu e seguenti caratteristiche:
1.Alta qualità
2.Prezzi affordabbli
3.Consegna pronta
disinni 4.Customized
5.100% QC inspezione prima di spedizione
serviziu 6.Professional
7.Excellent materiale
8.Apparizione elegante

2, Profili d'aluminiu per l'industria è l'architettura
U temperatu dispunibule per questi profili d'aluminiu sò T4, T5, T6, etc. U materiale utilizatu per a fabricazione sò Alloy Aluminium 6063, 6063A, 6060, 6061,6005.Venenu in diverse forme.chì includenu rectangulu, tondo, quadratu, triangulu, è alcune altre forme specifiche.E mudificazioni ponu ancu esse fatte se u cliente vole.Di solitu, e mudificazioni ponu varià da i buchi di perforazione, aghjunghjendu parentesi di muntatura, pannelli laterali flangiati, è altre cose cusì.
U trattamentu di a superficia pò differisce in parechji aspetti, ma soprattuttu l'anodizazione regulare hè fatta attraversu i seguenti metudi.
1.Mill finitu
2.Anodized
3.Chromating
4.Powder coated
5.Silver mat
6.Sabbiatura

3, dissipatori di calore in aluminium
U prufilu di dissipatore di calore d'aluminiu hè largamente utilizatu in a fabricazione di compressori d'aria, automobili, apparecchi domestici cum'è ferru, frigoriferi, equipaghji di custruzzione, machini è diversi altri equipaghji per usi di ogni ghjornu.Avemu assicuratu di prufittà di unu di i migliori prucessi di trattamenti di superficia per i profili di dissipatori di calore d'aluminiu per rinfurzà a so funzione di resistenza à a corrosione.U nostru prufilu di dissipatore di calore face usu di sensori aghjurnati è efficaci, densità di putenza più altu, è conducibilità sterlina per assicurà a dissipazione pro efficace di u calore à un ritmu veloce rendendu l'attività di a vita di ogni ghjornu assai più faciule.
U prufilu di dissipatore di calore d'aluminiu hè fabbricatu cù l'usu di diverse leghe, una di l'alea più cunnisciuta 6063-T6 chì comprende una forza di trazione ≥205MPa, una tensione di prova ≥180MPa, cù una durezza HW di menu di 1,15.


Tempu di Postu: Mar-01-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci