head_banner

News

—– Classificazione di profili di estrusione in lega d'aluminiu

A classificazione scientifica è raghjone di i profili di lega d'aluminiu conduce à a selezzione scientifica è raghjone di a tecnulugia è l'equipaggiu di produzzione, u disignu currettu è a fabricazione di arnesi è stampi, è u trattamentu rapidu di i prublemi tecnichi di l'attellu di estrusione è i prublemi di gestione di a produzzione.
1) Sicondu e caratteristiche di l'usu o di l'applicazione, i profili di lega d'aluminiu ponu esse divisi in profili generali è profili speciali.
I profili speciali ponu esse divisi in:
(1) Profili aerospaziali: cum'è u pannellu di muru integrale cù nervatura, trave I, trave alare, profili di pettine, profili di travi cavu, etc., utilizati principalmente per aerei, navi spaziali è altri cumpunenti strutturali di stress aerospaziale è travi di rotore cavu in forma di elicottero. è pista.
(2) Profili di u veiculu: principalmente utilizatu per i treni d'alta velocità, i treni di metro, i treni ligeri, l'autobus à dui piani, l'autobus è i camioni di lussu è altri veiculi di a forma generale di a struttura è cumpunenti impurtanti di stress è cumpunenti decorattivi.
(3) Nave, prufilu di l'arma: utilizatu principalmente per navi, navi da guerra, portaerei, barche a motore, superstruttura idrofoil e ponte, partizione, pavimento, così come carri armati, veicoli blindati, trasportatori di personale e altre conchiglie integrali, cumpunenti di forza impurtanti, raquette è cunchiglia per balla di media è longa distanza, torpedo, shell mine è cusì.
(4) Profili per l'elettronica è l'elettricità, l'apparecchi domestici, i post è i telecomunicazioni, è i radiatori di l'aria condizionata: usati principalmente cum'è cunchiglia, parti di dissipazione di calore, etc.
(5) petroliu, carbone, energia elettrica è altri prufili di l'industria di l'energia, è ancu di l'industria di fabricazione di machini, utilizati principarmenti cum'è pipelines, supporti, frame mining, rete di trasmissione, busbar è case di mutore è una varietà di cumpunenti meccanichi.
(6) Profili per u trasportu, cuntenituri, frigoriferi è ponti autostradali: usati principalmente cum'è pannelli di imballaggio, trampolini, cornici di container, profili congelati è pannelli di vittura, etc.
(7) Profili per edifizii civili è machini agriculi: cum'è profili per porte è Windows di edifici civili, parti decorative, recinzioni è strutture di grandi edifici, grandi profili di cortina è parti di l'equipaggiu di irrigazione agricula, etc.
(8) Altri profili d'usu: cum'è l'attrezzatura sportiva, a tavola di immersione, i profili di cumpunenti di mobili, etc.
2) Sicondu a forma è e caratteristiche di cambiamentu di dimensione, i profili ponu esse divisi in profili di sezione constante è profili di sezione variabile.
I profili di sezione custante ponu esse divisi in profili solidi generali, profili cavi, profili di muru è profili di porta è finestra di l'edificiu.I profili di sezione variabile sò divisi in profili di sezione variabile di fasa è profili di gradiente.


Tempu di Post: 30-May-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci