head_banner

News

Cunsiderate e tolleranze quandu cuncepite un pruduttu cù l'aluminiu extrusionatu

Estrusione d'aluminiu

A tolleranza dice à l'altri quantu hè impurtante una dimensione per u vostru pruduttu.Cù tolleranze "strette" innecessarii, i pezzi diventanu più caru di pruduce.Ma tolleranze chì sò troppu "loose" puderanu causari chì e parte ùn si mette micca in u vostru pruduttu.Cunsiderate questi fatturi per avè u dirittu.

U prucessu di extrusion d'aluminiu hè un prucessu robustu.Riscaldate l'aluminiuè furzà u metallu ammorbiditu attraversu una apertura in forma in una matrice.È u vostru prufilu emerge.Stu prucessu vi permette di prufittà di e qualità di l'aluminiu è vi dà più opzioni in u disignu.Hè una fabricazione di costu efficace chì vi furnisce un pruduttu robustu.

A gamma di profili chì ponu esse prudutte per estrusione hè quasi infinita.Hè ancu per quessa chì ci hè una varietà di regule generale chì detallanu e soluzioni potenziali è e tolleranze applicabili.

Tolleranze più strette, costi più alti

Cum'è cù tutta a pruduzzione di massa, e dimensioni di ogni prufilu chì estrude ùn saranu micca esattamente uguali in tutta a pruduzzione sana.Questu hè ciò chì vulemu dì quandu parlemu di tolleranza.E tolleranze dettanu quantu e differenze di taglia pò varià.Tolleranze più strette portanu à costi più alti.

Tuttu ciò chì pudemu fà per facilità a tolleranza hè bonu per a produzzione è in fine per u cliente.Questu hè un fattu drittu è simplice.Ma pudete aiutà à sceglie e migliori tolleranze cunsiderendu queste prima in u prucessu di cuncepimentu di u produttu.

Die design, microstruttura è altri fattori

U disignu di u prufilu, u spessore di u muru è a lega sò fattori chì influenzanu direttamente e tolleranze in u prucessu di estrusione d'aluminiu.Quessi sò fattori chì vi suscitarà cù u vostru extruder, è a maiò parte di l'extruders vi ponu sustene cun questi.

Ma duvete esse cuscenti chì ci sò altri fatturi chì influenzanu direttamente o indirettu l'scelta di tolleranza.Questi include:

  • A temperatura di l'aluminiu
  • Microstruttura
  • Die design
  • A velocità di estrusione
  • Cooling

Truvate un extruder cumpetente è travaglià cun elli prima in u vostru prucessu di disignu.Vi aiuterà à migliurà a tolleranza è vi aiuterà à ottene i scopi chì vulete ghjunghje.


Tempu di Postu: Apr-27-2023

Per piacè sentite liberu di cuntattateci