head_banner

News

L'aluminiu hè un materiale di basa impurtante.In a vita di ogni ghjornu, pudemu spessu vede l'usu di profili d'aluminiu in e porte di custruzzione,finestri, muri cortina, decorazioni interni è esterni è strutture di custruzzione.
I profili d'aluminiu architetturale anu esigenze specifiche per a standardizazione è a produzzione di massa, è u prucessu di estrusione di l'alluminiu hè generalmente utilizatu per ottene una soluzione ottimizzata per a produzzione è a fabricazione.L'idea di basa di l'estrusione di u prufilu d'aluminiu hè di applicà una certa pressione nantu à a barra d'aluminiu in u canna di estrusione per fà u flussu di l'alia d'aluminiu fora di un foru di fustu specificu, ottenendu cusì profili d'aluminiu di forme è dimensioni specifiche.Stu metudu di trasfurmazioni di estrusione hà un costu bassu, alta efficienza è operazione simplice, è occupa una proporzione considerableu in u sistema di produzzione industriale mudernu.Questu articulu hà da fucalizza nantu à u prucessu di produzzione di estrusione di profili d'aluminiu, chì ci permette di avè una cunniscenza più profonda di i prudutti di profili d'aluminiu:

P-10227928-10174831-3840x2570

1. Pruduzzione di materie prime

Sicondu u rapportu di cumpusizioni calculatu di i profili d'aluminiu richiesti, diverse materie prime sò ragiunate equipate. U lingotti d'aluminiu hè riscaldatu à una certa temperatura per a fusione, è una certa quantità di elementi di lega sò aghjuntu à u liquidu d'aluminiu fusu (magnesiu è siliciu sò di solitu aghjuntu à e linee di prudutti di porte è finestre di u sistema).U slag è u gasu di u gasu in u melt sò sguassati da i mezi di raffinamentu currispundenti. Sottu à e cundizioni di u prucessu di casting qualificatu, u liquidu di l'aluminiu funnu hè versatu in a macchina di colata, rinfriscata è sculacciata in bastoni di cast tondi cù diametri è specificazioni chì risponde à l'aspettattivi.

materiali

2. Estrusione di barre d'aluminiu

①Posate i bastoni d'aluminiu in pianu nantu à u rack di materiale, evitendu esse troppu vicinu l'un à l'altru o impilateli, è riservate un spaziu di funziunamentu sicuru per impedisce chì e verghe d'aluminiu si rotulanu o ancu cascanu.

②Scaldate a barra d'aluminiu è u muffa in u furnace per elevà a temperatura à 480 ° C, è mantene u caldu per 1 ora prima di trasfurmazioni successive;

③Place u muffa in a basa di u fustu di l'estrusore, mette a barra d'aluminiu in u portu di alimentazione di l'estrusore è preparate per l'estrusione;

④U prufilu estruitu esce da u foru di scaricamentu, è a testa di materiale hè tirata da u trattore, è u tagliu preliminariu hè realizatu secondu a lunghezza è a dimensione stabilita.

prucessu di estrusione-aluminiu prufilu

3. Straighting

I profili d'aluminiu disegnati da estrusione di solitu ùn scontranu micca i standard di dritta, chì affettanu l'usu o l'operazione sussegwente nantu à l'equipaggiu meccanicu. I profili d'aluminiu extrusionati sò mandati à a tavola di dritta per u dirittu, è poi trasportati à l'area di u produttu finitu per u tagliu à longu.

prufilu d'aluminiu-1

4. Trattamentu di puntualità

Mette u materiale di profilatu di l'alia d'aluminiu in u fornu di l'anziane per riscaldallu à una certa temperatura è manteneu caldu per l'ora di 2-3 pò migliurà significativamente e proprietà meccaniche di u prufilu d'alea d'aluminiu, in particulare e proprietà di durezza. quadru di materiale, li trasportu à l'area di invechjamentu, è entre in u furnace di invechjamentu per u trattamentu manuale di l'invecchiamento.Quandu a temperatura di l'invecchiamentu righjunghji 200 ℃, mantene u caldu per 2 ore, è poi aspettate chì sia liberatu; Dopu chì l'invecchiamentu hè cumpletu, pò esse cacciatu da u fornu è entra in u stadiu di rinfrescamentu.Pò esse rinfriscatu naturali o artificiale cù un cooler d'aria. À questu puntu, u travagliu di extrusion finisci, è l'extrusione di profili d'aluminiu cù qualità d'apparenza qualificata è forma è dimensione hè cumpletu.

prufilu d'aluminiu-2

5. Trattamentu di a superficia

Applica u trattamentu di a superficia adattatu quantu necessariu.Attualmente, ci sò parechji prucessi di trattamentu di superficia populari in l'industria di porte è finestre di sistema: anodizazione, elettroforesi, rivestimentu di porcellana, spraying fluorocarbon, etc.

prufilu d'aluminiu-3

 

Cuntattate cun us per ulteriori richieste.

Tel/WhatsApp: +86 17688923299

E-mail: aisling.huang@aluminum-artist.com


Tempu di Postu: Aug-31-2023

Per piacè sentite liberu di cuntattateci