head_banner

News

A causa di u so pesu ligeru, resistenza à a corrosione, facilità di trasfurmazioni è forgiatura, l'aluminiu hè diventatu un materiale assai populari è hè adupratu in ogni aspettu di a nostra vita.Allora, sapete chì cose in a nostra vita sò fatti d'aluminiu?

1. Cable

A densità di l'aluminiu hè 2,7 g / cm (un terzu di a densità di ferru è di ramu), è a so duttilità hè bona.A so conduttività hè dui terzi di quella di u filu di ramu, ma a so qualità hè solu un terzu di quella di u filu di ramu, è u prezzu hè prezzu., hè largamente utilizatu in a fabricazione di fili è cavi d'alta tensione.

cable

2. Porte è finestri

Finestre è porte d'aluminiusò ligeri, durable è prezzu, facendu a prima scelta per e porte è finestre in case è uffizii.In cunfrontu cù e porte è i finestri di legnu, l'alia d'aluminiu hà costu di mantenimentu più bassu, hè più prezzu, è hè più resistente à i graffii è i cracke.

Alluminiu-Porte-Windows

3. Edifici alti

L'aluminiu hè faciule da processà, durable, forte in resistenza à a corrosione, è hà un eccezziunale rapportu pesu à forza.Hè largamente utilizatu in u campu di a custruzione è hè un materiale di valore core per l'edificazioni è i grattacieli.

4. Elettronica di cunsumu

L'aluminiu hè più forte è più bellu chì u plasticu, più raffinatu è più liggeru chì l'acciaio, è hà megliu capacità di assorbimentu di calore è di dissipazione di calore, per quessa hè favuritu da parechji pruduttori di l'elettronica.L'aluminiu hè sempre più utilizatu in a produzzione di smartphones, tablette, laptops, TV à schermu pianu, monitor di computer è altre elettronica.

cunsumu elettronicu

5. Apparecchi domestici è publichi

L'aluminiu hà una conducibilità termale eccellente, chì pò prumove a rinfrescante è a refrigerazione efficace.Hè utilizatu per fà tubi di precisione per frigoriferi è climatichi - di sicuru, ùn hè micca solu sta parte chì usa l'aluminiu.Parechje apparecchi di casa utilizanu ancu l'aluminiu, cum'è lavatrici, secadori è lavapiatti sò cuncepiti cù frames d'aluminiu.

Apparecchi publichi è domestici

Oghje, quandu l'ecunumia low-carbon hè diventata a tendenza generale, per via di l'aumentu di a dumanda di u mercatu è di a migliione di a tecnulugia di trasfurmazioni di l'aluminiu, l'applicazione di leghe d'aluminiu in campi high-end cum'ènovi veiculi di energia, ferrovia d'alta velocità, navi, è l'aviazione hè diventata più è più larga.In u futuru, l'applicazione di leghe d'aluminiu in u mo paese Cuntinuà à espansione è prumove in più u sviluppu durevule di l'industria di trasfurmazioni d'aluminiu.

Cuntattate cun us per ulteriori richieste.

Tel/WhatsApp: +86 17688923299

E-mail: aisling.huang@aluminum-artist.com

 


Tempu di Postu: Sep-06-2023

Per piacè sentite liberu di cuntattateci