head_banner

News

Cumu mantene a vostra attellu pulita è organizata?

Par Ruiqifeng Aluminium (www.aluminium-artist.com)

-1 -
In parechje cumpagnie, usitu di pruduzzionehè un mess.
I gestori ùn ponu micca fà nunda, o ancu piglià per scontru.
Perchè ùn pudemu micca migliurà a qualità di u nostrupruduttio servizii?
Perchè a data di consegna di u cliente hè sempre ritardata una volta è una volta?
Perchè u costu di l'impresa hè sempre altu?
Perchè a gestione di u situ di l'impresa hè brutta, disordinata, male causata.
U ghjudiziu di a gestione di l'impresa hè ok, l'osservazione più intuitiva è efficace hè di verificà u so situ di travagliu, un bonu situ di gestione deve esse pulito è ordinatu.
A qualità di u produttu da queste imprese hè garantita, a coesione è a forza centripeta di u persunale serà assai megliu cà quella di l'imprese cù u situ di caosu...
In fatti, a gestione di u situ hè cù assai cose, ma l'elementi basi sò solu trè: travagliadori, cose, posti;e cundizioni di u situ sò sempre cambiate, ridutte à solu "dui flussi": logistica è flussu d'infurmazioni.
I gestori di u situ deve fà un analisi detallatu è studiu di sti trè elementi è dui flussi, da quale ponu truvà prublemi, analizà e cause, è truvà e risposte per risolve i prublemi.Simply hè:
1 # Verificate u flussu di prucessu
2 # Calculate a linea di assemblea
3 # Reduce l'elementi d'azzione
4 # Aghjustate u pianu
5 # Reduce u tempu è u spaziu di manipulazione
6 # Improve l'efficienza umana è macchina
7 # Accurtà a strada chjave
8 # Verificate a gestione visuale
9 # Truvate a causa di u prublema
-2-
Allora, u guvernu di u caosu di a gestione di l'attellu, pò principià da i seguenti aspetti.
Staffing:Ci hè abbastanza equipamentu, u nivellu di gestione adattatu è u persunale di gestione, ogni tipu di persunale di pruduzzione è persunale cunnessu (pianificatore di produzzione, acquisti, cuntrollu di qualità, gestione di magazzini, tecnichi, idraulari è elettricisti, etc.) a cunfigurazione hè raghjone?
Flussu di travagliu:Hè stabilitu u flussu di travagliu (scheduling di produzzione, prucessu d'acquistu, prucedure è standard di ispezione di qualità, metudi di gestione di magazzini, etc., metudi di gestione di u situ)?Tutti i dipartimenti travaglianu secondu u flussu di travagliu?
Schedu di ordine:Hè u calendariu di pruduzzione ragiunate, è a capacità di pruduzzione hè sovraccaricata senza misure currispundenti?
Gestione di a qualità:Ci hè un standard di qualità scritta corrispondente, è u persunale di qualità hè cumpletamente eseguitu secondu u standard in l'ispezione è l'ispezione finale?Hè u prublema migliuratu in u tempu?
Gestione di a pruduzzione:U disignu di a linea di flussu di travagliu hè ragiunate?Sò i requisiti di u funziunamentu chjaru?A pianificazione di a produzzione hè ben pensata?L'approvvigionamentu di u materiale è a preparazione di materiale ponu seguità i bisogni di produzzione?
Ci hè una persona prufessiunale incaricata di a gestione di u magazzinu, è u contu materiale hè chjaru?U persunale tecnicu pò trattà cù prublemi tempuranee in una manera puntuale è efficace?
U situ di pruduzzione hè urganizatu, hè bruttu è disordinatu ?I prudutti difetti è i prudutti boni ùn sò micca distinti in modu efficace, chì causanu cunfusione?
In quantu à a gestione di l'inventariu:e seguenti pratiche sò solu per riferimentu.

-3-
1, Aduprate u sistema ERP, chì hà un sistema di gestione di magazzini.
Basatu nantu à i bisogni di produzzione attuale di a cumpagnia è i risultati di feedback da diversi dipartimenti, u persunale di l'infurmazioni di a cumpagnia continua à aghjurnà u sistema ERP quandu principia à aduprà a versione ERP originale.L'operazione generale di a cumpagnia pò esse presentata da ogni subsistema.
A cumpagnia hà datu detallati da riceve ordini à pruduzzione, compra, riceve, scrapping, assembling and shipping, etc. Tutti i dipartimenti ponu cunnosce a situazione di l'inventariu, a quantità di pruduzzione, a compra è a spedizione in tempu reale.
MRP pò inizià direttamente u calendariu di produzzione.
2 、 Gestione di partizione di prudutti boni è difettusi da u situ di produzzione à u magazzinu.
3 、 Stabbilisce un codice materiale unificatu.
4 、 U magazzinu hè divisu in zoni, secondu a necessità di gestione di classificazione, carta di contu materiale appesa, in e fora di registri dettagliati chjaramente.
5 、 I materiali sò imballati cù capacità è quantità fissi, posti in ordine, faciule da truvà è cuntà.
6、 L'usu di u metudu di classificazione ABC, rinfurzà a gestione di i materiali chjave.
L'impiegatu di u magazzinu hè rispunsevule per u sistema, u direttore di u magazzinu assume a piena rispunsabilità per e differenze materiali.(L'inventariu di i prudutti outsourcing micca necessariu per a spedizione ùn hè micca normale, cunsideratu cum'è a rispunsabilità di u cumpratore; l'inventariu di i prudutti semifiniti fatti in casa necessarii per a spedizione ùn hè micca normale, cunsideratu cum'è a rispunsabilità di u pianificatore), chì hè inclusu in u sistema di gestione di u rendiment.

5

Cuntatta cise avete bisognu di più infurmazione.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci