head_banner

News

Cumu impedisce a corrosione di l'aluminiu?

ruggine d'aluminiu

L'aluminiu senza trattatu hà assai bona resistenza à a corrosione in a maiò parte di l'ambienti, ma in ambienti fortemente acidi o alkalini, l'aluminiu normalmente corrode relativamente rapidamente.Eccu una lista di cuntrollu di cumu pudete prevene i prublemi di corrosione di l'aluminiu.

Quandu si usa currettamente, l'aluminiu hà una vita più longa chì a maiò parte di l'altri materiali di custruzzione, cumpresu l'azzaru di carbone, l'acciaio galvanizatu è u ramu.A so durabilità hè eccellente.Hè ancu generalmente superiore à l'altri materiali in ambienti altamente sulfurosi è marini.

I tipi più cumuni di corrosione sò:

  • A corrosione galvanica pò accade induve ci hè un cuntattu metallicu è un ponte elettroliticu trà e diverse metalli.
  • A corrosione di pitting si trova solu in a presenza di un elettrolitu (acqua o umidità) chì cuntene sali dissoluti, generalmente cloruri.
  • A corrosione di a creve pò accade in crevices strette è liquidfilled.

Allora, chì pudete fà per evità?

Eccu a mo lista di cuntrollu nantu à cumu per prevene a corrosione:

  • Cunsiderate u disignu di u prufilu.U disignu di u prufilu deve prumove l'asciugatura - un bon drenaje, per evità a corrosione.Avete da evità di avè l'aluminiu senza prutezzione in u cuntattu longu cù l'acqua stagnante, è evite e sacchetti induve a terra pò cullà è mantene u materiale umitu per longu periudi di tempu.
  • Attenti à i valori di pH.I valori di pH più bassu di 4 è più altu di 9 deve esse evitati per prutegge da a corrosione.
  • Attenti à l'ambiente:In ambienti severi, in particulare quelli chì anu un altu cuntenutu di cloruri, deve esse attentu à u risicu di corrosione galvanica.In tali spazii, una forma d'insulazione trà l'aluminiu è i metalli più nobili, cum'è u ramu o l'acciaio inox, hè cunsigliatu.
  • A corrosione aumenta cù a stagnazione:In sistemi chjusi, chì cuntenenu liquidu, induve l'acqua ferma stagnata per longu periudi di tempu, a corrosione aumenta.L'inhibitori ponu esse spessu usati per furnisce a prutezzione di corrosione.
  • Evitesambienti sempre umidi.Ideale, mantene l'aluminiu seccu.A prutezzione catòdica deve esse cunsiderata in ambienti difficili è umidi per prevene a corrosione.

Postu tempu: Apr-25-2023

Per piacè sentite liberu di cuntattateci