head_banner

News

Cumu pudete migliurà a machinabilità di l'aluminiu?

L'aluminiu hè unu di i metalli più machinable chì pudete truvà.Pudete rinfurzà a so machinability cù metallurgia - u metallu stessu.Eccu alcuni altri modi per migliurà a machinabilità di l'aluminiu.

Machinists ponu scuntrà tanti variàbbili e sfide chì machinability pò esse difficiule à predict.Unu hè a cundizione di u materiale, è e so proprietà fisiche.Cù l'aluminiu, parlu di elementi di lega, microstruttura, durezza, forza di rendiment, forza di trazione è indurimentu di u travagliu.Frà altre cose.

Pudete vede questu in u listessu modu cum'è i chefs chì preparanu l'alimentariu, chì a materia prima importa.Avè grandi materie prime migliurà a machinabilità di l'aluminiu è cusì u pruduttu finali.

1677814531907

I magazzini di macchine ponu aiutà à migliurà a machinabilità di l'aluminiu

"Gummy" hè un termu generale cumunimenti utilizatu chì pò trasmette significati diffirenti sicondu a quale parli ... chips filamenti, accumuli nantu à strumenti di taglio, superfici lavorate ruvide.Identificà u prublema di machining specifichi hè u primu postu per inizià u viaghju per truvà a megliu suluzione.

In più di diverse leghe o tempere, ci sò altre manere di migliurà a machinabilità di l'aluminiu - cose chì pudete impattu - cuminciendu cù l'utensili di taglio, i lubrificanti è u prucessu di machining.

Sapemu chì l'aluminiu pò esse machinatu cù successu cù a maiò parte di i tipi di arnesi di taglio;acciai per arnesi, acciai veloci, carburi cementati, rivestimenti di diamanti.Certi tipi di rivestimenti di Depositu Fisica di Vapuri (PVD) è strumenti di taglio basati in ceramica ùn sò micca adattati per u tagliu di l'aluminiu per via di l'affinità chimica per l'aluminiu o di a rugosità di u revestimentu chì ponu risultatu in u ligame di l'aluminiu à a superficia di l'utensili di taglio.

Ci sò ancu numerosi tipi di fluidi di taglio dispunibuli, da l'acqua soluble à l'oliu, cumpresi certi fluidi di taglio sinteticu chì ponu cuntene certi additivi chì sò più corrosivi à l'aluminiu.

1677814634664

Altre considerazioni per rinfurzà a machinabilità di l'aluminiu

Una volta selezziunati l'arnesi adattati è i fluidi di taglio, quì sò altre considerazioni impurtanti chì ponu cuntribuisce à una machinabilità mejorata:

  • L'arnesi è i supporti deve esse rigidi
  • L'arnesi duveranu avè un bordu finamente terra per minimizzà l'accumulazione
  • I taglii di tagliu deve esse manteni sharp in ogni mumentu
  • I chips deve esse diretti luntanu da a pezza di travagliu o rotti da un chip-breaker per prevene danni à parti o strumenti
  • A produtividade pò esse migliurata aumentendu a velocità, mantenendu i tassi di alimentazione è tagliate à prufundità moderata.L'aluminiu in generale piace à esse tagliatu à velocità più altu
  • E pressioni di taglio eccessivi si deve esse evitata, salvu chì a pezza hè supportata bè
  • I tassi di alimentazione più bassi deve esse aduprati nantu à e parti di pareti sottili
  • L'anguli di rake raccomandati devenu esse aduprati per riduce e forze di taglio, producendu cusì chips più sottili è riducendu l'accumulazione di metalli.A maiò parte di i pruduttori di l'utensili offrenu strumenti apposta per u tagliu di l'aluminiu cù anguli di rake
  • Trapani di alimentazione di refrigerante, geometria di flute
  • Sistema di alimentazione di refrigerante à alta pressione1677814848897

Sicondu u tipu d'attrezzatura di machining (centri di machining CNC, macchine à viti multi-spindle) chì ponu operare nantu à una larga gamma di RPM, diverse arnesi di taglio, lubrificanti è paràmetri di a macchina anu da esse pigliatu in cunsiderà quandu u travagliu di l'aluminiu.

U mo cunsigliu hè chì uttene u vostru strumentu di taglio, i fornitori di lubrificanti è di estrusione implicati per aiutà vi cù cunsiglii detallati.À a fine di u ghjornu, stu supportu tecnicu vi farà risparmià tempu è soldi.


Tempu di Postu: Apr-05-2023

Per piacè sentite liberu di cuntattateci