head_banner

News

Attualmente, a congestione di i porti di cuntainer diventa sempre più seria in tutti i cuntinenti.

L'indice di congestione di u portu di u containeru di Clarkson mostra chì da ghjovi scorsu, u 36,2% di a flotta mundiale hè stata bloccata in i porti, più di u 31,5% da u 2016 à u 2019 prima di l'epidemie.Clarkson hà indicatu in u so ultimu rapportu settimanale chì a congestione nantu à a costa est di i Stati Uniti hè stata recentemente righjunta à livelli record.

Hapag Lloyd, un traspurtadore tedescu, hà publicatu u so ultimu rapportu di operazione u venneri, mettendu in risaltu i numerosi prublemi di congestioni affrontati da i trasportatori è i speditori in u mondu.

I porti di cuntainer in tutti i cuntinenti sò seriamente congestionati

Asia: per via di l'epidemie cuntinuu è di i tifoni staghjunali, i principali terminal portuali in Cina, cum'è Ningbo, Shenzhen è Hong Kong, affruntàranu a pressione di a congestione di i cantieri è di i posti.

Hè infurmatu chì a densità di u cantieru di almacenamentu di l'altri porti maiò in Asia, Singapore, hà righjuntu u 80%, mentre chì a densità di l'almacenamiento di Busan, u più grande portu in Corea di u Sud, hè più altu, righjunghjendu u 85%.

Europa: l'iniziu di e vacanze d'estate, i turni di greve, u numeru crescente di casi di covid-19 è l'affluenza di navi da l'Asia anu causatu congestioni in parechji porti cum'è Anversa, Amburgo, Le Havre è Rotterdam.

America Latina: e cuntinue prutestazioni naziunali anu impeditu l'operazioni portu di l'Equadoru, mentre chì in u nordu di l'Ecuadoru, l'attaccu ciberneticu à u sistema doganale di Costa Rica dui mesi fà hè sempre causatu prublemi, mentre chì u Messicu hè unu di i paesi più affettati da a diffusione di a congestion portuali.Hè infurmatu chì a densità di i cantieri d'almacenamiento in parechji porti hè finu à u 90%, risultatu in ritardi seri.

America di u Nordu: i rapporti di ritardi di i dock anu duminatu i tituli di e notizie di spedizione in tutta l'epidemie, è hè sempre un prublema in lugliu.

America di l'Est: u tempu d'attesa per i posti in New York / New Jersey hè più di 19 ghjorni, mentre chì u tempu d'attesa per i posti in Savannah hè di 7 à 10 ghjorni, vicinu à un livellu record.

2

L'America Occidentale: i dui lati ùn anu riesciutu à ghjunghje à un accordu u 1 di lugliu, è a negoziazione hà fiascatu, chì fece una ombra nantu à a rallentazione è a greva di u molu di l'America Occidentale.Da ghjennaghju à ghjugnu di questu annu, l'impurtazione di i Stati Uniti da l'Asia hà aumentatu da 4%, mentre chì u voluminu d'impurtazione attraversu i Stati Uniti è l'Occidenti hè cascatu da 3%.A proporzione di i Stati Uniti è l'Occidenti in l'importazione tutale di i Stati Uniti hè ancu cascata à 54% da 58% l'annu passatu.

Canada: per via di a dispunibilità limitata di a ferrovia, secondu Herbert, Vancouver face "ritardi seri" cù una densità di cantiere di 90%.À u listessu tempu, u tassu d'utilizazione di u molu à u portu Prince Rupert hè altu di 113%.Attualmente, u tempu mediu di permanenza di a ferrovia hè di 17 ghjorni.A detenzione hè principalmente dovuta à a mancanza di veiculi ferroviari dispunibili.

3

Statistiche analizate da l'intelligenza marittima, cù a sede in Copenhague, hà dimustratu chì à a fine di maghju, 9,8% di a flotta glubale ùn pò micca esse aduprata per via di ritardi di a supply chain, più bassu di u piccu di 13,8% in ghjennaghju è 10,7% in aprile.

Ancu se u trasportu marittimu hè sempre à un livellu incredibilmente altu, a tarifa di trasportu spot fermarà in una tendenza discendente in a maiò parte di u 2022.


Postu tempu: Jul-06-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci