head_banner

News

Per migliurà a gestione di a sicurità di l'impresa, rinfurzà a capacità di supervisione di sicurezza di i supervisori di sicurezza, è affruntà i periculi nascosti di incidenti di sicurezza di a produzzione, Jianfeng Company è Ruiqifeng Company anu tenutu una sessione di furmazione nantu à a produzzione di sicurezza è a prutezzione di l'ambiente u 30 di nuvembre di u 2020.

Guangxi Ruiqifeng New Material Co., Ltd hà realizatu furmazione nantu à u prucessu di linea di passivazione è e so prucedure di funziunamentu di salvezza.A furmazione hè stata spiegata in detail per mezu di e prucedure di operazione di linea di passivazione, prucedure di sicurezza di u persunale, prevenzione è eliminazione di periculi di sicurezza in situ, etc. Inoltre, a custruzzione è u sviluppu di l'urganizazione di a squadra sò state discusse è studiate in prufundità.

Per mezu di sta furmazione, a familiarità di u persunale cù u prucessu tecnologicu è a maestria di e prucedure di funziunamentu di sicurezza sò state rinfurzate.Hè impurtante di stabilisce una basa solida per a rapida migliione di u team building è l'efficienza in u futuru.

nutizie 1

Tempu di Postu: Mar-01-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci