head_banner

News

Chì sò i normi dipannelli solari?Quantu sò alti ?

I pannelli solari d'aluminiu appartenenu à a categuria cù esigenze relativamente elevate inprudutti d'aluminiu, è e so proprietà meccaniche, a tolleranza dimensionale è l'apparenza sò più altu ch'è quelli di i profili industriali è architettonici ordinali.In più, in ordine per rispettà a tendenza di sviluppu di riduzzione di costu è risparmiu d'energia di i moduli fotovoltaici, u pannellu solare hè diventatu più diluente è più diluente, chì hè una grande sfida à e proprietà meccaniche.Allora quantu hè u requisitu di u quadru d'aluminiu solare avà?Fighjemu un ochju più vicinu:

1. In termini di pruprietà miccanicu, a durezza deve ghjunghje à 15hw, è a durezza di ordinariuprofili d'aluminiu industrialihè generalmente di circa 10 hw.A forza di trazione hè più di 240mpa, è a forza di rendiment hè più di 200MPa.Hè bonu chì a forza di tensione di profili d'aluminiu industriali ordinariu righjunghji 180MPa.Perchè a lega d'aluminiu 6063 ùn pò micca ghjunghje à una forza cusì alta, ùn importa micca cumu si tratta, a lega d'aluminiu 6005 hè soprattuttu utilizata per u quadru solare avà.

画板 11

2. In termini di tolleranza dimensionale, upannelli solarianu elevate esigenze per a tolleranza di a lunghezza è l'angolo di taglio.A tolleranza di l'angolo di a sezione di u prufilu deve esse cuntrullata in 5 gradi, è l'angolo di bisellu deve ancu esse cuntrullatu in 3 gradi.U gradu di curvatura è torsione deve esse cuntrullata à 1 mm / m.A dimensione di a sezione deve esse cuntrullata in ± 0.3mm, è i requisiti di dimensione speciale sò più alti.

画板 8

3. In quantu à l'apparenza, u culore generale deve esse coherente senza diferenza di culore;A superficia ùn hè micca permessa d'avè scratch, linee brillanti, linee negra, bumps, estrusioni è altri difetti;A sabbiatura nantu à a superficia deve esse uniforme è fine, è ùn ci sarà micca mancante spraying.Per i profili d'aluminiu industriali, e linee di estrusione sò un fenomenu normale.

画板 10


Tempu di Postu: Aug-01-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci