head_banner

News

Chì sò i sfarenti tippi di anodizing chì sò usatiprofili d'aluminiu?

ByRuiqifeng New Materialat www.aluminium-artist.com

U principiu di basa di anodizazione di profili d'aluminiu hè attraversu a reazzione elettrochimica, ma ci sò parechji tippi di anodizazione.

Ci sò trè metudi cumuni: l'acidu oxalic, l'acidu sulfuricu è l'acidu cromicu.Questi metudi di anodizazione anu e so caratteristiche.OghjeRuiqifeng New Materialvi darà una breve intruduzioni di i sfarenti tippi di anodizing usatu su prufili aluminium.

2

1. U metudu di l'acidu sulfuricu, chì deve esse u metudu cumuni per l'ossidazione anodica di i profili d'aluminiu, a film d'ossidu furmatu da stu metudu hè incolore è trasparente, è hà una bona prestazione di absorption di culore, chì hè adattatu per u culore di l'ossidazione.A cumpusizioni elettroliti hè simplice è stabile, faciule d'operare, è più impurtante, u costu hè relativamente bassu.

2. Metudu di l'acidu oxalic: u gruixu di film d'ossidu pruduciutu in questu modu hè relativamente altu, è purterà parechji culori decorattivi.Tuttavia, stu metudu hè caru è esige una grande quantità di energia elettrica.

3. A film di anodizazione di l'acidu cromicu hè più diluente di a film di anodizazione di l'acidu sulfuricu, è hè biancu o grisgiu, chì hè cum'è l'effettu di spraying di a superficia.Ma l'oxidazione di l'acidu cromicu ùn hè micca adattatu per u culore.Inoltre, u cromu hexavalente in a suluzione di l'acidu cromicu hè assai tossicu, è u costu di suluzione è u costu di trasfurmazioni sò elevati, cusì stu metudu hè menu utilizatu.

4. Ci hè ancu un novu metudu d'ossidazione in u Giappone - u metudu d'ossidazione di l'acidu sulfuricu-oxalic, chì assorbe i vantaghji di i dui metudi è diventa u metudu d'ossidazione principale in Giappone.


Tempu di Postu: Aug-10-2022

Per piacè sentite liberu di cuntattateci